031009

Jag har varit så himla dålig på att blogga på sistone, jag har liksom inte känt för det. Det har varit så himla mycket nu med nytt jobb och allt känner mig väldigt splittrad.

Nu har jag iaf Per hemma och det är underbart, dock sitter han och spelar tv-spel jag får väl skylla mig själv eftersom det var jag som köpte det till  honom får ta det som att han blev glad iaf och det är ju alltid roligt. Ikväll blir det fläskfile och potatisgratäng och sallad det blir mumma, vi ska se på The proposal snart också jag har ju redan sett den men den är så himla bra så jag ville att per också skulle få se den.

Påminn mig om att jag måste skicka iväg ansökan till komvux, jag har ju tänkt att jag skulle läsa matte c, snart är det ju högskoleprovet också är lite nervös. Jag måste få 1,5 för att komma in på djursjukvårdare och 1,8 för veterinär men det är väldigt högt så då ska man göra väldigt bra ifrån sig. Så vi får se hur det går den 24 oktober är det iaf.

Japp nu ska jag nog börja med maten så det inte blir försent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0