261009

Hej mina vänner.

Okej jag ska berätta hur det ligger till, Jag har ju nytt jobb de vet ni nog. Men det har inte gått så himla bra jag har inte sålt så bra helt enkelt så jag fick ett ultimatum att jag skulle fixa att få ihop 375 p på en vecka jag kom upp i 220 så nu har jag fått två veckor på mig att visa vad jag går för klarar jag inte bättre denna vecka så kommer jag att få gå ner till timanställning vilket betyder att jag inte har några fasta tider. Lite halft jobbigt men vad ska man göra. Så jag mår lite dåligt känner jag. Jag har prestationsångest jag sätter nog för höga krav på mig själv det är vad jag tror.. men vi får se vad som händer men nu vet ni iaf om jag lägger ut massa kryptiska inlägg ;D

Har precis ätit mat nu sitter jag i soffan och tar det lugnt, känns som jag håller på att bli sjuk för jag har så himla ont i halsen och har haft en klump i halsen hela dagen. Funderar på om jag ska unna mig lite nätshopping? hmm får fundera på de.

Jaja nu ska jag se på postkodmiljonären..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0