Bara lite prat..

Nu ska jag hoppa i sängen, gud ha hur ont i halsen som helst och värsta konstiga klumpen men vi får se hur jag mår imorrn. Fick reda på att Per skulle få komma hem på onsdagen denna veckan så himla gött annars skulle vi inte få ses på tre veckor fy va jobbigt.

Jag önskar att man kunde ha höstlov även när man jobbar för det behöver man verkligen, iofs så behöver man pengarna också.

Kollade lite på resor förut Igen :D Nu har iaf jag och Per bestämt oss att när han kommer hem så tar vi bara en billig och sticker bara så vi kommer bort lite. Jag hittade värsta bra resan til turkiet för 3800 kr fyrstjärnigt hotell 25 m till havet och 0 m till centrum i 2 veckor värsta bra vi skulle ha bokat den men vi tyckte det var lite för kallt att åka då. Så vi väntar istället det kommer säkert komma fina sista minuten sen.

Längtar till Jul då man får va ledig lite och bara julpynta och köpa julklappar och ja bara mysa. Mamma och jag ska baka julbröd och grejer tillsammans iår så det blir nog bra. Tråkigt att inte Per är hemma på julafton iår bara. Och vet ni jag har bestämt mig för att det blir en plastgran iår. känner att jag inte pallar med massa barr och få hit en och allt problem som kommer men det är nog bara en engångsföreteelse för jag tycker ju mycket bättre om riktigta dom är mycket finare. Dags att börja köpa julklappar nu också man kanske skulle passa på denna månaden när man har lite bättre ställt.

Till helgen är det halloween, JAG ÄLSKAR HALLOWEEN ! Det är en så mysig högtid tycker jag. nu komer jag ju vara på en färja under halloween så jag hoppas dom har gjort något tema eller något. Jag tror vi har pratat på att klä ut oss iaf men vi får se för då måste man ju köpa något och det kanske är lite slöseri med pengar?

Okej nej men det var väl de jag kände för att säga just nu så får vi höras imorrn allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0