240909

Hej!

Imorrn är det löning och det ska bli väldigt gött även fast jag inte ser fram emot det lika mycket denna gången konstigt nog. Ska försöka lägga undan 3000 kr till resa iaf.

Gud just nu känner jag mig så grymt splittrad vet inte hur jag ska göra riktigt och mår inte speciellt bra känner jag. SKulle väldigt gärna vilja låsa in mig i min lägenhet och inte komma ut på ngr veckor det vore jävligt gött. Eller så önska jag att jag bara kunde hoppa över detta år för det är ett sådant tråkigt år, jag vill att Per ska komma hem och att jag ska börja plugga. Jag är så arg åp mig själv för att jag aldrig pluggade matte c på gymnasiet fan då hade detta jävla problem redan varit över!!

Jaja vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: hmm ..

komvux ?

2009-09-24 @ 19:44:51
Postat av: Malin Holst

gumman, jag hoppas de snart kommer kännas bättre <3 vi får diskutera mer om de imorrn via fikat! ses vid Idun vid 17, puss

2009-09-24 @ 23:21:31
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0