Denna jävla rubriken ja jag har inget att säga.

Tja!

Nu har jag varit och tränat, Japp here I go nu ska jag komma igång. ;D Sen åkte jag hem och lagade lite kyckling och ris. Mumma. Nu sitter jag och kollar på Idol , YAY! Tänkte bara säga ännu en gång att den där Nils han kan ju dra!! Älskar slutaudition det är nog det roligaste momentet i hela idol. Det händer lite mer då.

Vet ni?! Dom har släppt Heroes nya säsongen!! Förstår ni va glad jag är eller? Det ska jag kolla på sen.

Körde på gymmet idag kändes riktigt gött dock hade jag glömt nyckeln till låset , vattenflaskan och skorna så det var ju lite jobbigt när man sprang på rullbandet.

Japp de va de jag hade att säga just nu.

 

Innan festen i lördags :)


Kommentarer
Postat av: stinaberit

å va fin du va! :D hoppas ni hade kul utan mig ;P

2009-09-24 @ 19:44:56
URL: http://stinan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0