hej

Nu är jag hemma från jobbet, gud jag är jättetrött. Blev så glad när jag såg mitt schema för vecka 38 alltså sista veckan på BK på ett bra tag. Jag fick iaf Ledig helg vilket känns helt underbart då jag har tänkt att fira min frihet lite ;) Jag var nästan helt säker på att jag skulle få stängningshelg men jag är glad. Synd bara att det inte kunde vara löningshelg också :) Hihi...

Nu sitter jag iaf här och dricker O'boy,det är nog det bästa som finns när man kommer hem från en lågn dag på jobbet. Bara sätta sig ner i goa soffan och dricka O'boy. Sen så gör det ju ingenting heller att vi har världens goaste soffa ;D funderar starkt på att hoppa ner i sängen men vet inte riktigt om jag är redo för detta än :P

Var ju och solade förut och det märks att jag inte har solat på ett tag för jag är röd som en kräfta och svider gör det också speciellt i ansiktet nästa gång blir det nog ingen ansiktsförstärkare iaf. Känns gött att äntligen få lite färg iaf jag har ju i princip varit kritvit hela sommaren så jag tänkte ta igen det nu genom att bli riktigt jävla brun :D hehe

Längtar tills på lördag för då blir det Filipstad och gå på stor marknad med Älsklingen P, de ska bli riktigt mysigt. Funderar på att få med honom att gå på bio tänkte den nya Beck - filmen det kommer han nog inte säga nej till för Beck tycker han om :)

Nu ska jag drick lite mer O'boy och kanske ta och se ett avsnitt av Paris hiltons new BFF.

Kul att snacka hörs imorgon.



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0