Längtar till mars!

Hej mina vänner.

Idag har jag jobbat hela dagen så nu tänkte jag hoppa in och ta en dusch och sen tänkte jag mysa ner mig i soffan och se någon bra film. Jag längtar så himla mycket tills Per kommer hem på heltid igen, med andra ord muckar! Ska bli gött att allt går tillbaka till det normala :) Då funderar vi iaf på att flytta in till stan igen. Förhoppningsvis till kasernhöjden men vi får se för båda måste ha bra ställt har vi sagt. :) Dom lägenheterna är iaf väldigt väldigt fina!

Imorrn jobbar jag stängning så då får jag sova lite längre iaf :) Har varit så himla trött nu på senaste. Snart Börjar NYA jobbet! Bara denna och nästa vecka kvar. Det är nästan så jag funderar på att ha nedräkning. 14 dager kvar...

Japp då blir det duschen nästa.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0