Äntligen..

Jag har verkligen bloggtorka just nu, känner inte att jag har ngt att skriva om men det kanske är för att jag har suttit inne i lägenheten nu i 4 dagar och knappt haft ngn kontakt med världen.

Idag mår vi båda mycket bättre iaf så imorgon blir det väl att jobba :) Ska bli gött att komma ut. Förhoppningsvis hinner jag träffa min Lina också som ska flytta till jönköping om typ en vecka och plugga där i tre år. Kommer bli så himla tomt här hemma utan min coach. Hon är verkligen min livscoach :) Men nu ska hon bli allas livscoach. Jag antar att det är vad Arbetsterapeut är. .  Tur att finns Skype och bussar haha :)

Per sitter och Spelar tv - spel är ni förvånade?! Dessa fyra dagar har det verklige varit så att vi har sett på Greys Anatomy tagit en paus och han har spelat tv- spel och jag gjort mina ärenden på nätet :D Men idag kom vi iväg till affären iaf. Behövde luft och coca - cola !! Köpte 3 liter cola och 1½ liter fanta. Gott!


Pöss

Kommentarer
Postat av: stinaberit

SV: Han har fått en hjärninfarkt, men han mår mycket bättre nu och kanske får åka hem idag. :) tack för omtanken <3

2010-08-13 @ 11:25:42
URL: http://stinaberits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0