Imorgon gäller det!

Nu är jag hemma, det var så störande för jag ville så himla gärna ha chips idag men så missade vi affären med typ två minuter!! Förstår va sur jag var?!

Imorgon är det alltså dags att ÄNTLIGEN besikta bilen, hoppas verkligen den går igenom nu för jag vill verkligen ha den. Polerade halva bilen så den blev jätteglansig och fin :)

Nu har jag fått hem kameran så jag tänkte visa min nya hårfärg, inte idag dock men kanske imorgon :)
Nu ska jag och Per se på "Salt" om jag kan slita honom från Tv-spelet :)

Längtar efter dig min kära vän ! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Haha! Polerade du HALVA bilen? :P

2010-08-31 @ 00:00:28
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0