Jag trivs på mitt jobb!

Det blir nattjobb för mig idag istället! Tummen upp för det. :) gött med lite extra OB . 22-06 Blir det. Oc Per ska på Koriander ikväll så jag lär väl träffa honom på McDonald's dyngrak inatt. Det gissar jag på.

Jag tycker det är rättså gött att jobba natt faktiskt. Man har hela tiden något att greja med så tiden går relatift fort. Det jobbigaste är ju när man inte hinner städa något för att det kommer så mycket gäster. Men annars är det kul! Det känns så underbart att jag äntligen har ett jobb som jag trivs på ! Burger King var ju hemskt och Dialon var ännu värre. Jag kunde liksom komma hem och bara sätta mig i hallen och storgrina för att jag tyckte det var så jobbigt. Ångest varje dag för att jag skulle till jobbet. Även när jag hade lediga dagar. Hela mitt liv vart så negativt tack vare mitt jobb.

Men så fort jag slutade på Dialon och bara jobbade på Donken så har allt känns mycket bättre. Klart det inte är roligt att gå till jobbet varje dag men det är inte den ångest känslan jag känner utan förmodligen bara en sån känsla som dom flesta känner när dom ska till jobbet. Det är jobbigt att gå upp från soffan och slita sig från datorn helt enkelt :P Sån är jag iaf. Men när man väl är på jobbet så är det oftast kul! :)

Nu tänkte jag se lite på greys och äta blåbärspaj när jag ändå har tid till det! Tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0