Matteprov , Check!

Det känns som en sten som har släppt nu när jag är klar med matteprovet! Äntligen! Det kändes ändå rättså bra tror jag ! Hoppas på att jag lyckades med ett G. Tyckte förra provet var svårare och det fick jag ju G på! Ja vi får se, hoppas han rättar det fort.

Nästa prov är på tisdag i biologi, Genetik men det är rättså intressant så det ska nog gå vägen tror jag.

Har ju varit och bowlat och ätit middag på freden med Per och hans familj. Det var mycket trevligt och Gott! :) Jag lyckades få två stycken strike, det är fan mycket bra för att vara jag. Tyvärr så har jag inga bilder från dagen. Skulle vilja ha en bra kamera i julklapp.

Nu tror jag att jag ska sätta mig och greja med design.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0