Mitt bästa minne.

Degens utmaning är mitt bästa minne. Det är så himla svårt att bestämma sig för 1 tycker jag. Men dom jag tänker på mest är ju defenitivt när jag tog studenten, sprang ut i ett folhav och skrattade och grät om vartannat. Det var en upplevelse som jag alltid kommer minnas väldigt starkt.

Sen tror jag även att när jag klev av planet i Koh samui är ett utav mina bästa minnen. Det jag såg när jag kom ut ur planet var något jag aldrig sett förut och aldrig kunnat tro va sant. Visst man har sett bilder men shiit asså vilken känsla det var när man fick se den blå himelen och de gröna palmern, exotiska blommorna. Sen även när vi matade tigerungar kommer också alltid vara ett av mina bästa minnen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0