040210

Shit va pinsamt de va idag ! Jag gick på det här kombi passet och tänkte yes nu ska jag bränna massa fett men icke! Det var ju för fan ett senior pass :P Trodde jag skulle dö. Det var så lätta steg och inte jobbigt alls, musiken var jättelåg och det var ingen direkt bra musik heller :) Aldrig mer de !

Känns dock gött att man kom upp i tid för då har man ju hela dagen kvar, förutom kvällen då. för då blir det jobb. Måste plugga idag också och helst ta hand om tvätten också :) Förmodligen gör jag det inatt. Det är på natten jag är som piggast :) vissa är morgonmänniskor och vissa är nattugglor. Och jag sitter och ugglar på nätterna. härom natten satt jag och spelade Spyro i några timmar in jag gick och la mig. Me like!

Va roligt det är när man tänker tillbaka på hur man var när man var liten. Jag var hur tuff som helst tyckte jag var coolast i hela världen och var inte rätt för något eller någon. Skulle inte dra mig för att slåss heller. När jag gick på lågstadiet kallade dom mig för boxmyran för att jag alltid skulle boxas på rasterna. Kan ni tänka er 1.30 lång eller hur det var och stod och boxades med killarna. Men innerst inne var jag ju självklart väldigt osäker och väldigt ensam. :( Sen träffade jag och Per och huxflux så landade jag på jorden :)

Här ska ni få höra på en riktigt bra låt som jag hörde på radion förut :)






Leave my door open just a crack
cause i feel like such insomniac
why do i tire of counting sheeps
when i'm far to tired too fall asleep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0