060210

Jag är så trött, jag kom inte isäng förens vid 5 inatt kunde inte somna för jag svettades så jag skulle dö. Jag öppnade tom ett fönster men det gick inte. Har sovit grymt dåligt inatt. Väldigt ryckigt och varit på spänn hela tiden känns det som.

Förövrigt så blir det ingen middag ikväll vilket känns riktigt trisst. Stackars Alex mådde jättedåligt så dom orkade inte komma. Vilket är full förståeligt och det är ju roligast om vi är allihopa om vi ska ha middag tycker jag. Så idag blir det jag och mina vackra katter och melodifestivalen. Kanske är bra om jag ser det själv så slår jag ingen :P

Det var jättekul igår jag behövde verkligen en utekväll. Sen satt jag hemma och kollade igenom mina gamla blogginlägg förut. Så himla kul att läsa. Speciellt allt som hände inan studenten. Saknar den tiden.

Uppdaterar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0