180210

Hej!

Jag har varit så duktigt och äntligen diskat disken som jag tjutit upp nu i några dagar. Ni ska lära er av mina misstag. Tjut inte upp något för det blir bara jobbigt i slutändan.

Nu sitter jag i soffan med världens goaste katt i knät :) Måste klippa klorna på min parvel för dom har blivit så långa. Imorrn är jag ledig, min enda lediga dag imorrn. Jag ska bara ta det lugnt gå hemma och mysa :) Lägga mig i tid så jag orkar gå upp på lördag. Ska ju åka till Strömstad och jobba på McDonald's där. Ska bli spännande ! Kommer hem på söndagskväll!
Tänkte ni skulle få lyssna på en bra låt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skärpning nu, ska du ha 2,0 på högskole provet så vet du väl att de stavas skjutit ;)

2010-02-18 @ 19:37:58
Postat av: Lina

Men gud vad dum som inte kan skriva sitt namn!! CP.

2010-02-20 @ 00:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0