Cliffhanger

Gud Jag döööööööör! Vilka Cliffhangers det ha varit i O.C. Nu. Jag måste verkligen ha säsong tre nu! Säsong 2 var ju verkligen ett lyft från förra säsongen. Shit asså. :) Jag måste försöka lugna ner mig med alla serier annars kommer jag nog leva mig in i dom för mycket. Fast det gör jag nog redan :)

Katterna har varit så himla mysiga, antar att dom känner av att när inte Per är hemma så blir jag lite mer ensam kanske? Dock har dom varit väldigt jobbiga också. River ner mina grejer HELA tiden hårar precis överallt. Lägger man en macka på köksbordsduken så kan man lika gärna slänga den får dåär mackan full med hår. Uh! Men nu har jag bytt duken så att jag kan håra av den andra :P

Imorrn blir det iväg och träna ordentligt känner mig verkligen taggad! Ska köra mitt nya träningsprogram. Dock är jag lite ledsen över att inte Njoy har mer konditionspass på dagarna för jag missar ju alla närjag jobbar kväll. Och På fredagar när jag är ledig så har dom typ inga pass. Jag som vill gå på Afro för det bränner man verkligen fett på, shit va jobbigt de är. :) Måste ju fixa bodyn till beach 2010 :) Speciellt om vi ska utomlands som vi ska :)

Nej detta var nog sista för dagen. Hörs imorrn.

Sov gott ♥

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hehe, lätt hänt att leva sig in i serier.

2010-02-10 @ 12:34:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Charlotte

vet hur det är med katter som hårar ner.. här är det mest hår i sängen.. mindre trevligt då man får hår i näsan och så när man ska sova..

2010-02-10 @ 12:42:28
URL: http://litenjordgubbe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0