Design.

Sitter och krånglar med min nya design men den blir inte riktigt som jag vill ha den vi får se hur den blir. Behövde en paus nu iaf. Suttit här sen jag kom hem vid 22.00  med andra ord 2 ½ timme. Jag skulle lätt kunna sitta i 2½ timme till utan att röra mig från stolen. Men jag blev lite trött på att det inte blev så bra som jag ville. Tänkte jag skulle titta lite på The orange county snart :) Såg sista avsnittet av säsong 1 förut så nu måste jag ju se fortsättningen :)

Imorrn tar jag sovmorgon vilket ska bli jädrigt skönt eftersom det känns som det va ett tag sen, har ställt klockanv varje dtag nu i typ 2veckor även fast jag inte behöver så imorrn ska jag sova tills jag vaknar :) Gissar på att katterna snart blir vilda för dom har varit lugna nu väldigt länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0