.

Idag fick ja en känsla av att våren sakta men säkert är påväg, kändes som snön började bli så här blöt som när den blir när den är påväg att smälta. Fast jag vet ju att det är för kallt för att den ska kunna smälta än. Men man kan ju önsketänka iaf.

Har precis varit till affären och handlat hem lite mat, hade typ helt tomt i kylskåpet. Händer inte ofta i vanlia fall. Har sett en lägenhet nu som jag verkligen vill ha, ligger mitt i stan och är jättebillig. Ska ringa och göra en intresseanmälan imorrn när dom har telefontid. Hoppas hoppas!

Nu ska jag äta lite mat, idag blir det fiskgratäng:) Mums.

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hehe gjort något extra kul idag?=)

2010-02-16 @ 16:21:16
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0