Hej


Nu har jag sett klart på paradise hotel imorrn är det final :) Blir kul de. Tyckte ni rätt par åkte ut ikväll? Jag tycker lätt att jackie ska vinna vore bäst tycker jag. Tycker alla är så taskiga mot henne . Och jag förstår verkligen inte varför folk tycker synd om kristoffer, makten att skicka hem någon är ju bara bra.

Fy jag mår lite illa vet inte varför, hoppas de går över. Per kanske ska ringa inatt vid 3 får se om jag orkar hålla mig vaken. Han skulle stå post då så jag antar att han vill ha lite sällskap haha. Imorrn blir det upp och gå till gymmet vilket ska bli härligt. Har verkligen kommit igång med träningen känner jag och man mår så mycket bättre av de.

Jaja nu ska jag ägna mig åt något annat.

PÖSS

Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

hej, ny blog tävling att vinna iPhone 3gs 16gb vit och 10 presentkort 500kr hos kicks. besök gärna min blogg och delta helt gratis <3<3

2010-02-02 @ 07:51:51
URL: http://livsstilar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0