Shoppa!

Gud va jag är sugen på att shoppa sommar och vårkläder. Nya tygskor kläder i drivor. Bikini jag behöver verkligen en bikini. Jag använde min bikini en gång i somras tror jag. Det är faktiskt illa. Inte var jag brun för fem öre. Men det regnade ju hela min semester :( men iår ska ju jag och Per bege oss utomlands så då blir det färg över denna vita kropp. :)

Gud jag hoppas verkligen lägenheten är fin och att vi får den. Jag är så sugen på miljöbyte behöver verkligen det. Plus att vi hamnar på rätt sida av stan. Jag har ju bott på Rud typ hela min uppväxt så det känns konstigt att ta bussen åt fel håll. Nära till natur är det också som jag uppskattar :) Vi får se.

Dessa kläderna vore inte fel att införskaff sig inom en snar framtid. Billigt också med tanke på min snåla budget !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0