Va härligt med lite regn !

JA det regnade ute förut gissa om jag blev glad :) Vet inte om det gör det fortfarande men man kan ju hoppas iaf.

Var iaf och kollade på lägenheten idag och den kommer vi säga nej till. Den var inte så fin som jag hade hoppats på och vi tyckte inte att det var värt att flytta till färjestad till en lägenhet som vi inte tyckte var helt okej. Den luktade rök också, förmodligen har dom rökt inne vilket jag inte tycker om!!

Per är hemma nu :) Känns mysigt. Dock är han jättesjuk :( Feber och förmodligen halsfluss. Får se om jag klarar mig ifrån att bli smittad. Tror jag faktiskt att jag gör för jag har ett väldigt starkt immunförsvar. haha.

Älska den!
Jason Deluro- Whatcha say


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0