Heidi Montag

Antar att ni har hört talas om Heidi Montags plastikoperationer. Jag har ju följt The Hills Sen det började och tycker det är riktigt roligt program att se på och se hur alla förändras. Och heidis förändring syntes rejält när dom nyare avsnitten kom. Jag tycker det är synd på ngt vis för jag tycker hon redan var jättevacker men sen tycker jag också att om det får henne att må bättre så kanske det är värt det. Nu tror jag dock inte att hon kommer må bättre av det. Hon gjorde 10 ingrepp på en dag, lite överdrivet. Dom säger ju att hon har blivit beroende av det och då tycker jag synd om henne isf. För om hon fortsätter så kommer hon tillslut inte se så bra ut tror jag :)

Ni kan ju kolla videon och berätta vad ni tycker?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0