Jul & Nyår !

Jag har ätit julbord typ 4 gånger denna julen om inte mer tom. Först då på julafton självklart sen på juldagen hos min kära farmor och sen den 29:e när Per kom hem :D Och sen när vi skulle hem till Pers föräldrar dagen efter för att fira jul där också Har haft en bra Jul fått mycket roligt.

  • Pengar
  • Resiapresenkort
  • Presentkort på Gina Tricot
  • Harry Potter - Halvblodsprinsen
  • Ett par skitsnygga skor från nelly.com
  • Böcker
  • Spikmatta
Fått mer men kommer inte på mer :P


 

Var ju i Sockholm och hälsade på min kära pojkvän när han gick Högvakt, det var svårt att få någon bra bild på honom men här är en iaf lite suddig bild :D

Shoppade lite också fick mig en lång huvtröja , baslinnen och en t-shirt från Gina inget utav de var på rean men men jag blev nöjd ändå :D

 

 

Och igår så var det nyårsafton som blev väldigt konstig. Vi var hemma hos oss i början och det var kul jag och lina hade kul iaf och vi fick t.o.m killarna att sjunga Sing Star vilket var riktigt roligt. Men så skulle vi prompt in till stan där vi skulle på fest men den festen kom vi aldrig fram till istället åkte vi till råtorp till en annan fest som inte var så himla rolig så vi sprang till bussen och när jag kom fram till bussen så såg jag ju att jag glömt min väska så det var bara att springa tillbaka så jag missade bussen såklart och då var klockan redan halv tolv. Per satt på bussen in till stan och jag och lina promenerade in till stan. Vi som skulle fira tolvslaget tillsammans iår. Jag och lina skulle bli upphämtade utav Anton och då hade Per börjat gå tillbaka mot oss och skulle lifta och lyckas bli upphämtat av just Anton så himla sjukt :D SEn när vi äntligen kom in i bilen och vi till MAX och På tolvslaget bjöd dom på Pommac och så stod vi och skålade i det HAH Skum kväll kan man ju säga iaf.

 

 

Idag så gör vi ingenting ser på film och äter Pizza precis så ska första dagen på året se ut :P Nu ska jag göra något annat faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Jakob

Haha, den där bilden minns inte jag. =P

2010-01-03 @ 01:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0