Livet har två sidor!

Har haft kära mamma på besök, det var trevligt. Så tråkigt att sitta ensam :)

Såg precis filmen "tretton" Tycker den är så hemsk och tragisk. Kan intet fatta hur man kan vända sig mot sin mamma och bli så grym. Men man får ju tänka att det bara är en film. Även fast filmen kanske är verklig för vissa för man kan ju inte sticka under stolen att droger & våld ligger nära i samhället om man bara tittar ! Det är verkligen så också. Många blundar för hur vi egentligen lever. Vissa har ett riktigt pissigt liv och det är hemskt att vissa ska behöva råka ut för de också. men som sagt det finns..

Gud vilket drabbel det blev nu känner jag, kanske inte blev så samanhängade men what the hell, jag skrev vad jag tänkte ... :D

Funderar på att springa till affären och köpa mig lite godis :P Allvaret har inte riktigt börjat än känns fortfarande som det är helg .

Sen blir det Paradise Hotel ! Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0