Onsdag/Torsdag

Ja eftersom jag inte gått och lagt mig än så känns det fortfarande som onsdag, fast det tekniskt sett är torsdag! Va fanken ska jag göra när jag kommer hem klockan sju, Jag är pigg och det är hur ljust ute som helst! Hur ska jag kunna somna?? Jag vet inte riktigt! Kanske får bli lite Harry Potter han har en förmåga att göra så att jag kan slappna av när jag ska sova :P Vet inte varför. Fast jag vill inte väcka godingen heller som ligger och sussar så sött i sängen. Men jag kan ju inte heller vara vaken för så kommer jag inte sova förens imorgon på morgonen eftersom jag jobbar natt inatt igen. :P

Är det ens någon som fattar vad jag skriver för det kändes som det blev väldigt flummig skrivet?!

Föressten så har jag faktiskt ÄNTLIGEN börjat se på Grey's Anatomy (eller va säger du Lina? De va på tiden va? ! :D ) Japp jag tycker det är bra än sålänge, men börjar det bra så brukar det oftast fortsätta vara bra :) Kanske ska ta och se ett avsnitt nu?!

Jaja vi hörs väl imorgon då, eller sen. Ja ni vet vad jag menar ! 



Kommentarer
Postat av: Lina

Olala, bra där :) Jag älskar det fast det vet du redan ;) Ses imorgon!

2010-07-08 @ 19:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0