Månadens medarbetare ! - That's me

Heej!

Igår när jag jobbade så fick jag reda på att jag blev månadens medarbetare i Mars!! Hur kul som helst :) Fick en brosch där det står månadens medarbetare som jag ska ha på mig och ett diplom och 400kr på Åhlens ! Så nu ska jag köpa mig något fint. Känns så himla kul att man äntligen känner sig uppskattad och behövd på ett jobb!

Per blev också månadens medarbetare för April :) Roligt!

Tog en extra tid idag så jag börjar kvart i fem och går till kvart i nio. En kortis idag!

Hörs sen nu ska jag diska!

Pöss

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad kul, bra jobbat! :)

2010-06-09 @ 13:53:00
Postat av: Malin Holst

Men åh va kul gumman :D de behövde du! Mcdonkan verkar ju ha mycket bättre koll på hur man visar sin uppskattning eller va säger du? :P hehe

2010-06-09 @ 16:44:52
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0