140310

Heej

Jag sitter fortfarande med morgonrocken. Sov till klocka 14.00 idag galet. Men jag antar att jag behövde det. Nu har Per åkt tillbaka igen fast denna gången känns det inte lika jobbigt för nästa gång han kommer hem är det föralltid hoppas jag :)

Imorrn så öppnas portarna till plugget, imorrn ska jag söka in till massa ställen hehe, jag har bestämt att söka socionom också i massa olika städer så får man se vart man hamnar om man kommer in då. Och på fredag mina vänner ja vad händer då? Förutom att Per muckar så ska jag ringa och BOKA RESA TILL THAILAND !!! Ahhhh! Fan va kul! Hoppas att platserna finns kvar bara :) isf åker vi den 6 maj och kommer hem den 24 maj Yay! Det är vi värda. Jag lovar er att jag kommer ha nedräkning i bloggen så ni får stå ut med att jag tjatar :)

Detta hotell tänkte vi boka en natt i, det är en bungalow som är på bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0