190310

Så nu har jag fixat menyn det var bara ett mini ord som felade :) Men så ser det bra ut tycker jag :) Kanske gör några mer justeringar !

Idag regnar det och jag är så himla glad över det Äntligen!! Jag har verkligen längtat efter regn. Det är en sådan mysig känsla.

Detta år har verkligen varit pissjobbigt för mig känner jag, allt har bara varit dåligt eller ja nu pratar jag om 2009 jag kunde inte komma på ngt riktigt positivt som hänt det året så det känns riktigt tråkigt känns som man bara slängt bort ett helt år. Brukar jag tänka fy fan va lättare det var när man var yngre men det var det ju inte heller då var det värre. Allt var grått och man kände sig ständigt ensam men en viss del av det har jag kunnat lägga bakom mig men det finns en viss person som inte vet när han ska ge sig börjar bli jävligt tröttsamt!!

Ja nu blev det lite flumprat känner jag, ni kanske inte fattar så mycket men jag behövde få säga det :)

Idag muckar min älskling grattis till honom, fixa han galant men det visste jag att han skulle göra :D Blir fyllekalas för hans del idag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0