Dålig dag

Usch vilken dålig dag jag haft idag. Hatar dessa dagar när man känner sig så himla värdelös och inte kan göra något rätt. Irriterande. Imorgon är en annan dag och imorrn står bara jobb på schemat. Åker hemifrån klockan 8 och kommer hem 21.30 kommer vara död när jag kommer hem imorrn.

Zingo har fått fnatt, jag tror att han är en apa innerst inne för just nu är han överallt, hoppar på hyllor som sitter på väggen. Och förut försökte han gå på stången som duschdraperiet sitter på. Och det värsta är ju att han inte kommer ner sen så jag måste bära ner honom. Knäppa katt!

Sitter och kollar på Svenska hollywood fruar. Man kanske skulle dra till hollywood och jobba som au pair till ngn stenrik människa. Tillslut kanske man är stenrik och bor där själv vem vet.

Kvällsmat blir det nu..

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Du och Per förtjänar verkligen den där Thailandsresan! Ni har tagit er igenom hans lumpen plus mycket annat och ni finns fortfarande där för varandra! tycker de är så mysigt med sånn kärlek. Jaa, ni är verkligen värda de här!



Och du, du är INTE värdelös! om du behöver prata finns jag här för dig till 100 % vetu.



Hoppas de har gått bra med allt jobbande idag! Du är en superwomen you know ;D

2010-03-16 @ 21:01:00
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0