Gratis presentkort , intresserad?

 

Hej mina kära vänner!

Vore det inte roligt om det fanns ett enkelt sätt att få gratis presenkort till jättemånga olika affärer eller en biobiljett? Då ska jag komma med en nyhet! Det finns ett sätt och det stavas Gratisbio! Gratisbio är en sida där du samlar poäng som du sedan kan växla in till presentkort. Det är bara du själv som sätter gränserna för hur många presenkort eller biobiljetter du vill ha. Finns inget tak. Det finns många olika affärer att få presenkort från bl.a. Nelly.com, Bik Bok, Gina tricot, H&M, Siba, Ving och många många fler. Dessutom är ju gratisbio aven en community där du kan hitta nya vänner och chatta runt med nya roliga människor. Hitta spännande bloggar att läsa!  Låter strålande ellerhur?

Hur samlar man då poäng?

Det finns många olika sett att samla poäng. Här har ni några exempel!

  • Klicka dig in på olika sidor.
Bara genom att klicka dig in på olika sidor kan du få lätt förtjänta poäng. Går snabbt och är självklart gratis.

  • Delta i olika tävlingar
Du kan delta i olika tävlingar där du kan vinna massa olika saker genom att bara svara på olika frågor. Även gratis. Och där finns det jätte mycket poäng att hämta. Eftersom vissa tävlingar ger så mycket som 10 poäng.

  • Om du ska handla på internet.
Om du har planer på att handla på internet, gå in och kolla om sidan finns länkad på gratisbio först. Handlar du så får du från vissa hemsidor en viss procent av det du handlar i poäng och andra får du fasta höga poäng oavsett hur mycket du handlar. Ett väldigt effektivt sätt att få höga poäng.

  • Du kan blogga
Har du en blogg? Då kan du faktiskt blogga om Gratisbio precis som jag gör nu. Sedan får du poäng på hur utförligt du har gjort det, hur din blogg ser ut och hur mycket trafik du har på bloggen.

  • Värva vänner
Du kan även värva vänner. Om du värvar en vän så får du 5 poäng och om den vännen sedan kommer upp i 100 poäng som går fort så får du 200 poäng.

Det finns fler sätt att samla poäng på och du kan redan vid 200 poäng växla in och få ett presentkort. Som jag sa tidigare så går det fort att samla ihop poäng. Jag har långt över 200 poäng och jag har inte varit medlem alls länge.

Testa på att bli medlem iaf.
Om du vill bli medlem så kan du trycka här eller tryck på bannern längst upp.
Du får 50 poäng som start bonus och så får du 25 poäng av mig.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0