Raseriutbrott!!!

Jag fattar inte, jag fattar verkligen inte! Hur kunde inte Neo gå vidare? Han förlorade mot några gamla gubbar! Alltså ska man tänka taktiskt så borde man tänka såhär: Eftersom Neo inte är känd här i sverige utan har slagit igenom utomlands mest i europa och vi vet att Eurovision Song Contest är en tävling mellan europas länder. Så vem skulle då platsa bäst i Eurovision Neo eller Orsas Spelmän? Va? Vilka tror ni? Neo såklart. Jag fattar inte Sverige är ju helt handikappade. Jag skäms om jag ska vara ärlig. Nästa år är det jag som skickar in ett bidrag :) Jag har ju en på lager som luggit och väntat. Kanske dax att damma av min kära låt. Någon som vill hjälpa mig med musiken? :D

Ja nu har jag fått skriva av mig lite, mår lite bättre nu iaf. :) Jag får nöjja mig med att partaja till "Human Frontier".

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

jävla sverige... ingen musiksmak!!!!!!!!!!!!!! bajs

2010-03-07 @ 09:37:12
URL: http://caroliinesamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0