Sen uppdatering!

Hej!

Det blev en sen uppdatering idag , jobbade till halv fem ungefär och vi får ju inte sälja något vatten pga vattenlekaget så ingen dricka. Det var lite jobbigt att behöva förklara det hela tiden. Vi får ju inte använda vattnet på en hel vecka det är ju det värsta att man måste koka upp en jädra massa vatten drygt!! Hoppas att dom fixar det fort.

Såg precis på Camilla läckbergs Stenhuggaren, den va bra :) Om ni inte har sett dom filmerna så rekomenderar jag dom. Riktigt bra faktiskt. Skulle se den med min goding som nu äntligen har kommit hem :) Men han somnade efter 10 min så det var inte mycket till sällskap :P

Imorrn blir det jobb 13-17 Sen ska jag träffa kära Malin :) Ska greja lite med hennes blogg och sitta och tjöta en del tror jag de blir hah :D

Blev ju ingen nedräkning för igår så idag är det ju...

Till Thailand !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0