Bio

Hej !

Nu är jag hemma från bion. Såg på The Bounty hunter. Och den var riktigt bra faktiskt. Blev väldigt nöjd. Hände något hela tiden och den va rolig så den kan jag verkligen rekomendera! Fick ju födelsedags present av Malin cokså och hon fick av mig. Oc vet ni vad jag fick alla Lotta Thell böckerna! Blev ve rkligen skitglad för det går inte att få tag i dom typ! Så nu har jag att läsa. Fan va kul!

Imorrn kommer släkten och firar mig lite, ska bli kul att träffa alla. Blir kul för katterna också. Dom tycker om människor. :)

Ja nu ska jag sätta mig i soffan och se på TV. Ska njuta av att jag är ensam hemma ikväll. Per är ute med
jobbarpolarna. Så då ska man passa på att ha lite egentid!

Vad tycker ni om omslagspappret ? Jag tycker det var fränt :)




Kommentarer
Postat av: Malin Holst

mitt inslagningspapper äger ;D

2010-05-02 @ 01:45:45
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0