Hemma

Hej!

Orkade inte uppdatera igår, rest typ 24 h så jag kändemig trött! Fast jag orkade faktiskt dammsuga hela lägenheten :) Det var val bra gjort ! Det jättekonstigt att vara hemma. Speciellt nu när det spöregnar ute. Vaknade halv 8 imorse händer i princip aldrig så jag antar att det är för att klockan var halv 1 i Thailand och det är dags att stiga upp och gå ner till stranden, ta en bananshake och njuta av utsikten. Åh vill tillbaka.

Ska lägga upp bilder snart men just nu har jag inte lagt in dom på datorn än men dom kommer snart. Jag är så arg för att jag flagnar skitråkigt så det får nog en solning snart så att färgen håller i sig !

Har shoppat massa också Ska lägga upp bilder så ni får se!

Japp men vi hörs sen igen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0