Lördag

Dags att dra till jobbet! Känns just väldigt jobbigt för jag har ju fått retningshosta, det är det jobbigaste jag vet. Då har jag hellre feber i en vecka än att ha retningshosta! McDonald's är ju inte det bästa stället att jobba på när man hostar, jag har ju ingen lust att hosta på gästerna ! :P

JajaJag hoppas att vi har så mycket att göra att jag inte hinner hosta! :) Jag fick en chock imorse när jag gick upp och såg all snö. Jag gick ju ändå och la mig  inatt och då hade det inte börjat snöa ännu..

Japp men nu måste jag gå.. Lite senare kommer: Mina föräldrar upp.

Hörs sen när jag kommer hem, ska hem till mamma efter jobbet för hon fyller år imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0