Mina framtidsvisioner!

Jag har ju stora framtidvisioner, saker jag vill göra och lyckas med. Jag vill jobba med djur, det är väl min grund tanke iaf. Allra helst vill jag komma in på djursjuksköterska men det är så himla många som söker så det är grymt svårt att komma in tyvärr. Dom borde öppna en utbildning till, för vad jag har förstått så är det brist på legitimerade djursjusköterskor och det är ju lag på att man måste vara det nu!

Nu håller jag ju på att plugga upp massa  naturämnen och även matte. Det jag måste läsa för att få behörighet är: Biologi A, Biologi B, Matematik C, Matematik D, Kemi A, Kemi B, Fysik A, Fysik B. De fetmarkerade håller jag på med nu, är snart klar med dom. När jag läst dessa ämnen så står i princip alla dörrar öppna för jag har behörigt till typ allt. Så länge man har tillräckliga betyg också. Man förstår verkligen va viktig gymnasiet var.

Ja så, Veterinär, Etologi och Djurskydd är väl det jag pluggar in till nu. Jag skulle i framtiden vilja starta min egna klinik. Och kanske även ett hunddagis vid sidan av om man kan :P Eller en egen djuraffär. Om inte det blir något med djur så tror jag det får bli socionom, jag blir alltid så engagerad när man ska prata om missbruk, barn som far illa ja allt sådant. Så då får jag ha djuren som hobby. En schäfer är vad jag vill ha mest! Som jag kan träna bruks, lydnad ja ni vet :) Roligt!!!

Annars vill jag ha ett stort hus på landet, bo med Per och våra barn och bara ha ett bra liv.

Ja det är väl så jag ser min framtid. Sen finns det massa andra saker jag vill göra också som resa, vara volontär på dog shelter.

Japp men skriver jag längre nu så tror jag ni inte orkar läsa längre.

Nu ska jag snart åka till jobbet!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0