O n s d a g

God Morgon!

Jag åkte aldrig till skola imorse, kände verkligen att jag inte palla. Jag hade typ ingen röst imorse och jag har inte sovit alls bra. Jag tror jag somnade halv 4, då hade jag vridit och vänt mig i flera timmar. Sen vaknade jag ju igen efter tre timmar för då ringde ju klockan.

Det blir att satsa på att plugga idag istället eftersom jag har prov imorgon. Känns som jag bara har prov nu senaste tiden.

Jag är ju lite piggare idag iaf så jag ska faktiskt sätta på mig kläder :) Gick i nattlinne hela dagen igår.

Hörs sen
Puss

Kommentarer
Postat av: carro

stackars dig :/ ska du till skolan i morgon? Jag börjar kl 10. Vi kan ta följe om du börjar en liknande tid :D

2010-11-17 @ 13:24:59
URL: http://caroliinesamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0