Hemma

Nu är jag hemma från jobbet! Tänkte jag skulle hoppa in i duschen och ta mig något att äta! Det ska bli så himla gött för i den nya lägenheten är det badkar. Gud så jag har längtat efter att kunna hoppa i ett varmt bad efter jobbet. Med massa skum! :)

Imorgon är det 3 timmars håltimme i skolan! DRYGT! Men jag får ta och gå på stan eller något. För nu har jag ingen matte jag kan plugga och på biologin ska vi labba. Ingen Idé att åka hem för bussen tar ju 20 min..( Nej men vänta nu, per är ju ledig imorgon. Jag kan ta BILEN! Woho!) Kan jag ju åka hem och laga mat!

Idag har det varit två stycken som har kollat på lägenheten, hoppas verkligen att någon vill ha den för den är ju väldigt fin! Annars blir det ju lite kris!

Nej nu blir det dusch som sagt, får se om jag uppdaterar något mer!

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Ja de gjorde de. Eftersom jag inte åker på å jobbar stängning så tänkte jag att det är lika bra att hon följer me mig. dock kanske du vill göra mig en tjänst? Imorgon kväll vid 7, har du möjlighet att hjälpa mig att frakta tillbaka Nellan? Skulle vara jätte snällt!

2010-10-07 @ 10:02:53
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0