F r e d a g

Fredag är här, jag tycker denna veckan har gått så himla fort, den har verkligen bara sprungit iväg. Har varit och pluggat matte . Tror att det börjar släppa mer och mer. Det gäller att träna trän och träna så sätter det sig tillslut.

jag var och hämtade vår nya dammsugare förut också, väldigt smidigt gick det. tror vi beställde den iförrgår kväll, älskar snabb frakt. Nu ska den ladda i 16h och sen kan jag använda den. Hoppas den är bra också !

 

Nu ska jag göra min första LCHF middag så jag ska kolla upp massa recept och se vad jag kan hitta på för något gott.




Kommentarer
Postat av: Malin Holst

haha själva dildon eller låten? :P:P

2010-09-03 @ 20:01:02
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0