“If you don't know where you are going, any road will get you there.”

Tjolahopp!
Cazzie och Alex har varit här och sett på Harry Potter och dödsrelikerna med mig! Love ♥ Försökte jobba på en ny design förut men vart inte nöjd för fem öre. Det krånglar med mig men jagska försöka sätta mig nu en stund när jag faktiskt har tid att sitta hela natten och det är ju oftast då det går bäst! :)

Ligger i nya soffan med datorn i knäet, spotify i hörlurarna, iphonen brevid mig och ett glas coca-cola. Försöker tänka bort pluggångesten och bara må bra och vara lycklig över livet. För det är väldigt bra egentligen. Fan jag har klarat mig bra! Trots motgångar så har livet gått åt rätt håll.

Det som känns så bra just nu det är att jag känner att detta med plugg det kommer lösa sig. Jag måste bara släppa det lite så att det kommer tillbaka. Låter så flummigt!

Men jag mår bra nu! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0