T o r s d a g

Hej !
Har precis kommit hem från skolan och känner mig rättså nöjd idag, biologi arbetet är snart klar för inlämning och omprovet är imorgon. Gött att få det gjort och klart! Den har jag ett omprov till i fysiken så är jag ikapp där med. Sen är det bara massa saker att göra i kemin. Typ massa labbar!  Inga mer gymnasiekurser för mig iaf för fyfan va tråkigt de är! Komvux är inte lätt!

Så idag blir det att träna på biologiprovet och sen ska jag iväg till jobbet för ett fyra timmarspass. Tror ni det kommer bli mycket att göra idag eller? SM-Final förmodligen och förhoppningsvis kommer guldet tillbaka dit det ska vara så jag tror det kommer väll in folk på McDonald's :) Men det är bara kul när det är mycket att göra så länge man har koll på läget.

Jaja men vi hörs ikväll är väl hemma runt nio ngn gång.

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin Holst - resan till kärleken

Hehe lycka till idag gumman på jobbet ;) Själv gör jag stängning och är tvungen å åka in i city inatt :S

2011-04-14 @ 13:01:30
URL: http://holstan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0