tjenixen

Hej Igen! Jag kom ju på att min mattelektion är inställd imorgon så då behövde jag inte ha lika mycket ångest för att jag ska upp tidigt imorgon! Men jag ska ändå gå upp i någorlunda tid eftersom jag måste plugga fysik! Hoppas det går bra imorgon för jag orkar inte mer annars. Snart ger jag upp och blir socionom istället :)
Gick bra på jobbet idag ! Fick stå mycket i köket och det är kul! Och det är bra att jag får stå där mer så jag blir snabbare :) Med tanke på vad som komma skall!
Jag är så himla nöjd med min nya telefon. iPhone måste nog vara den roligaste uppfinningen hitills. Man kan verkligen göra allt med den. Verkligen värd varenda krona. Måst bara köpa ett skal till den :) Jag funderar på detta!
:)

Kommentarer
Postat av: Malin Holst - resan till kärleken

Skönt att du är nöjd med telefonen :D

2011-04-04 @ 12:04:36
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0