Gröna mattan !

Att nåla upp gardiner är nog det tråkigaste som finns. Jag tror jag satt i en timme och krånglade med dom :P Nej träslöjd var mer min grej :) Tänkte jag skulle spika ihop byrån men jag orkade inte leta efter spik så jag väntar lite med det. Den typ föll isär igår när jag och Per flyttade på den.

Jobbet ringde förut också, jag ska in och jobba lite tidigare gött med lite extra timmar plus att jag får rast när jag jobbar 5 timmar så himla gött pass :)

Nu dyker snart Lina, Cazzie och Alex upp. Nyfikna på hur lägenheten ser ut nu :) Jag la ut nya mattan igår också och jag kan inte säga annat än att jag älskar den och det gjorde Atlas med ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0