Jag orkar inte mer.

Jag är så himla trött. Har försökt att plugga men jag får inte in mer om sinussatsen och enhetscirkelnoch exakta värden och all dret, det har helt enkelt tagit stopp i hjärnkontoret just nu.
Hoppas att det släpper när jag ska göra provet för jag bara måste klara det!
Nu ska jag försöka titta lite på tv men jag kommer nog somna, ska ju upp och jobba imorgon 6-15.30 Bra med pengar fast olägligt denna vecka när jag känner att jag skulle velat ägna min lediga dag till bara plugg.
Hoppas allt är bra med er iaf..
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

sv: Jaa, nästa vecka är jag ledig måndag, torsdag och söndag om det låter nått för dig :D



Lycka till gumman, hoppas det går bra för dig imorrn bitti!

2011-03-21 @ 22:23:11
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0