M å n d a g

God morgon!


Här är det en trött morgon. PÅbörjar dagen med att vara hungrig, inge bra. Bara för att jag börjar med LCHF idag så blir jag inte mätt på två ägg och en mugg te. Men det hade jag blivit om jag inte hade börjat..HAr nämligen inte köpt hem så mycket i LCHF väg ännu.


Idag står en lång dag på schemat, kommer nog inte hem förens typ halv sex för jag ska ner på stan en snabbis efter skolan tänkte jag.


Längtar tills min iPhone kommer. Hoppas jag får den på typ Onsdag eller något :) Vore perfekt.


Hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Malin Holst - resan till kärleken

Lycka till med LCHF igen gumman :D

2011-03-28 @ 14:31:47
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0