Verifierad Handledare

Nu är Jag verifierad handledare ! Var ju lite nervös måste jag erkänna men det var inte så svårt! Man får lita på sig och på sina kunskaper som man faktiskt har. Gud va mycket man kan egentligen. Känns underbart! Nästa vecka blir det Next Generation! Roligt! Ännu mer information antar jag :) Måste ju komma igång ordentligt nu när jag faktiskt håller mitt första skift om två veckor idag!!  Det kommer bli jättekul! Älskar mitt jobb! Trodde väl aldrig att jag skulle säga det men jo det gör jag nog!! :)


Kommentarer
Postat av: Malin Holst - resan till kärleken

Åååh ETT STORT GRATTIS TILL DIG GUMMAN <3 Det förtjänar du :D

2011-05-11 @ 21:17:25
URL: http://holstan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0