I can do it!

YAY! Idag har jag fixat att springa 3 km helt själv utan att stanna ! Alltså jag är så stolt över mig själv och fattar inte att jag fixade det. Jag har liksom världens uslaste kondition och har aldrig orkat springa så långt utan att stanna.

Det var så komiskt för Per skulle ju springa med mig egentligen men han lyckades låsa in bilnycklarna i bilen när vi hade kommit fram. Så han sprang istället ner till lägneheten och hämtade reservnyckeln till bilen medans jag sprang i skogen. Jag tycker inte om att springa vid vägen där folk kan se mig av någon anledning! :P Väldigt skumt. Men sådan är jag! Att jag springer hjälper ju mitt viktmål också !

Nu tänkte jag laga mig kycklingwok och se på smallville. Sen kanske jag ska laga ostkaka LCHF style också vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0